Ушинський внесок в педагогіку

Хто такий К. Д. Ушинський і який внесок Ушинського у розвиток педагогіки, Ви дізнаєтеся з цієї статті.

Ушинський внесок у педагогіку

Костянтин Дмитрович Ушинський — відомий педагог і основоположник наукової педагогіки в Росії. Основний внесок Ушинського в педагогіку в наступному:

  • Сформулював принципи навчання — принцип науковості навчання, виховного навчання, систематичності і послідовності в навчанні, поєднання наочних, практичних і словесних методів навчання, наочності.
  • Ушинський розглядав освіту як один з найбільш сильних виховних засобів і джерело загального морального і розумового розвитку. Правильно організоване навчання розумово розвиває учнів і морально виховує.
  • Він розвивав ідею народності в навчанні. Педагог наголошував на тому, що освіта і виховання повинні враховувати особливості кожного народу — його географію, традиції, історичні особливості.
  • Педагог розумів виховання, як усвідомлений процес розвитку гармонійної особистості. Виховання моральності грає в педагогіці важливу роль. В людині потрібно розвивати дисциплінованість, чесність, гуманність, скромність і працьовитість.
  • Розробив вчення дидактики з двома рівнями: приватним і спільним. Загальна дидактика займалася базовими методами і принципами навчання, а ось приватна дидактика використовує їх для вивчення окремих навчальних дисциплін. Ушинський поєднував теоретико-методичні засади дворівневої дидактики в концепції навчання рідної мови.
  • Він підтримував загальносвітову класно-урочну систему, яку вважав при організації шкільних занять найбільш доцільною.
  • Педагогічний внесок Ушинського спрямований на відмову від педагогіки «страху» і підтримки шкільної дисципліни нагородами і покараннями. Педагог запропонував виховувати школярів в атмосфері гуманності та розсудливості. Він вважав, що вчитель повинен стати прикладом і опорою для дитини.

 Головні праці Ушинського — «Про користь педагогічної літератури», «Про народність у громадському вихованні» «Три елементи школи», «Праця в її психічному і виховному значенні», «Рідне слово, хрестоматія «Дитячий світ»,« Людина як предмет виховання. Досвід педагогічної антропології».

Сподіваємося, що з цієї статті Ви дізналися, який внесок у педагогіку вніс Ушинський.

Автор: J. G. (Джей Джи) У рубриці: Психологія

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *