Як відрегулювати карбюратор на скутері?

yak-vidregulyuvati-karbyurator-na-skuteri

Для того щоб відрегулювати карбюратор на скутері вам знадобиться:

  • якісний бензин
  • синтетичне моторне масло
  • викрутка

Як відрегулювати карбюратор на скутері: інструкція 

.1
Японські скутери стали популярні на території України за рахунок репутації, яку заслужив японський автопром в цілому. Автомобілі та мотоцикли, які виробляються в цій країні, славляться своєю надійністю, потужністю двигуна і великим крутним моментом. Мопеди з Японії відрізняються від своїх європейських побратимів невеликими габаритами, маленьким діаметром коліс, легкістю корпусу і потужністю двигуна.
.2
Всі елементи завжди злагоджено працюють перші кілька років. У зв’язку з тим, що якість бензину та моторного масла не завжди буває на рівні, то виникають проблеми з паливною системою і системою вихлопу. Перша ознака такої неполадки виявляється, коли з вихлопної труби йде білий дим. Також можна побачити, що навколо отвору труби розбризкуються краплі моторної суміші. У цей момент доводиться думати над тим, як відрегулювати карбюратор на скутері, щоб бензин і масло змішувалися в потрібних пропорціях і якість паливної суміші відповідала нормі.
.3
Як правило на скутери встановлюються двигуни двох типів: двох — тактні і чотирьох — тактні. Від цього типу залежить і модель встановлюваного карбюратора. Він може бути з пусковим збагачувачем або без нього. Цей момент також впливає на прийняття рішення при спробі виявити неполадку. Паливна суміш спочатку проходить через пусковий збагачувач, де вона готується для впуску в паливну систему. Зазвичай карбюратор захований під корпусом скутера і його не можна побачити через бічну частину корпусу. Для того, щоб почати регулювати карбюратор на скутері, потрібно попередньо зняти одну з бічних частин корпусу. Вона легко від’єднується від рами, коли відкручені всі шурупи і болти на кожному кріпленні.
4
Коли доступ до карбюратора звільнений, потрібно з’ясувати який тип повітряного фільтра встановлено. Це легко визначається за його зовнішнім виглядом. Якщо це прямокутна пластикова коробка середнього розміру, що приєднана до карбюратора кутовим клапаном, то значить це стандартний тип фільтра. Якщо ж приєднаний маленький повітряний фільтр форми усіченого конуса, то це спортивна модифікація, яка іменується фільтром нульового опору. Як би там не було, але потрібно від’єднати цей елемент від карбюратора, промити його або прочистити, так як він впливає на якість повітряно- паливної суміші і відповідно на результат роботи вихлопної системи. Після вдалого завершення цієї процедури слід встановити повітряний фільтр на місце.
.5
Для будь-якої моделі скутера існує інструкція з експлуатації, яка повинна додаватися в комплекті з покупкою мопеда. У розділі про налаштування карбюратора повинна вказуватися специфікація регулювання болтів якості і кількості суміші. Потрібно відзначити, що залежно від моделі і виробника карбюратора, кількість регулювальних болтів може відрізнятися або вони зовсім можуть бути відсутні. У більшості випадків встановлений тільки один болт, який налагоджує тільки якість або кількість паливної суміші, що подається або і те й інше одночасно. В інструкції завжди вказується на скільки повних обертів повинен бути відкручений болт. Буде потрібна викрутка, щоб відрегулювати карбюратор на скутері.
.6
Після проведення всіх перерахованих операцій з регулювання рекомендується залити якісний бензин і повністю синтетичне масло спеціально призначене для двох — або чотирьох — тактних скутерів. Далі потрібно завести двигун і подивитися які відбулися зміни. Двигун повинен пропрацювати хоча б 10 хвилин, щоб відпрацювала та паливна суміш яка вже була в самому карбюраторі. Якщо вихлопна система як і раніше працює неправильно, то слід зняти зі скутера бензиновий і масляний баки, і ретельно їх промити спеціальною рідиною. Це потрібно для того, щоб переконатися, що в них не залишилося низькоякісних паливних продуктів. Також рекомендується промити масляний насос. Тоді вихлоп повинен нормалізуватися.
.7
Процес налагодження роботи вихлопної системи японських скутерів дуже важливий, так як він характеризує правильну або неправильну роботу всього двигуна. Також потрібно пам’ятати, що ні в якому разі не можна використовувати для скутера бензин або масло невідповідних марок, і тоді він буде завжди відмінно працювати.

Тепер ви знаєте як правильно відрегулювати карбюратор на скутері і зможете зробити цеособисто або прослідкувати за якістю роботи автомеханіка.

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *