Як відрізнити биту машину від нормальної

Бажання купити машину дешевше властиво практично кожному автолюбителю . Але в гонитві за дешевизною при покупці можна помилитися і вибрати машину з прихованими дефектами. Як відрізнити биту машину від нормальної ? Адже мало хто з продавців чесно зізнається , що автомобіль раніше побував в аварії.

Відмітні ознаки (різниця) битої машини від нормальної :

  • У нормальної машини кузов пофарбований рівномірно , в той час як у битої машини на кузові можна побачити стики різних відтінків.
  • Нові кріпильні деталі , що відрізняються за кольором від сусідніх болтів , — непряма ознака битою машини.
  • Скла у нормальної машини мають спеціальне маркування , у той час як у битої машини ці логотипи можуть бути відсутні.
  • У нормальної машини зварювальні шви акуратні .
  • Нові скла фар без ознак експлуатації свідчать про те , що машина бита .
  • У битої машини двері можуть погано закриватися — відкриватися , в той час як у нормальної машини двері зачиняються легко , між ними і ущільнювачем кузова не залишаються щілини.
  • У нормальної машини шини зношені рівномірно.

Ознаки битої машини

Перший очевидний ознака битого автомобіля — перефарбування . Зрозуміло , що якщо машину до продажу готували ретельно , то таких явних огріхів , як хвилясті поверхні , зазори або різниця в кольорі елементів , на ній не буде. Тому слід звертати увагу на приховані поверхні кузова , наприклад , торці дверей . На них у разі перефарбовування будуть видні стики різних відтінків.

Нерідко для малярних робіт окремі деталі автомобіля знімають. При демонтажі кріпильні елементи ламаються або губляться , тому їх замінюють на нові. Нові елементи кріплення, а не заводські заклепки і пістони — непряма ознака малярних робіт .

Скла та світлотехніка також можуть дати відповідь , була машина битої чи ні . У нижньому кутку кожного скла зазвичай проставляється клеймо заводу -виготовлювача. Якщо на одному автомобілі присутні скла з різними логотипами , швидше за все , автомобіль в минулому пережив аварію. Нові скла фар також вважаються непрямою ознакою битої машини .

Нерівномірний знос шин говорить про такий серйозний дефект , як порушена геометрія кузова. Щоб переконатися в цьому , можна виміряти відстань між центрами стійок передньої підвіски. Якщо у автомобіля це відстань відрізняється більше ніж на 5 мм від заводської норми , то геометрія кузова , швидше за все , була порушена внаслідок сильного удару. Погано відчиняються двері , багажник і капот свідчать про те , що ці елементи були або зім’яті , або встановлені криво.

Зварювальні шви , що мають різну твердість , нерівні і грубі — явна ознака того , що автомобіль побував в руках у кузовщика . У процесі виготовлення автомобіля в заводських умовах застосовують точкове зварювання , у той час як приватні майстри в процесі ремонту машини використовують звичайні напівавтомати .

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *