Яка різниця між акустика коаксіальна та компонентна

Кожен автовласник незліченну кількість разів опиняється перед складним вибором: заощадити на автоначінке або придбати краще , пробивши дірку в бюджеті. Коли мова йде про автоакустики , коаксіальні і компонентні системи здатні змусити довго балансувати , вивчаючи переваги і недоліки обох і зважуючи переваги. Але серйозно підійти до вибору можна тільки тоді , коли іменування — не набір букв , а про багато що говорять терміни . Отже , коаксіальна і компонентна автоакустика : з чим їх їдять і що від них чують .

Відмінність (різниця) коаксіальної акустики від компонентної полягає в наступному:

У коаксіальних системах різночастотні динаміки об’єднані , в компонентної — автономні.
Коаксіальні системи дають вузькоспрямований звук.
Кросовер ( частотний фільтр) в коаксіальних системах вбудований , в компонентних — зовнішній.
Компонентна система складніше в установці і вимагає дотримання ряду умов.
Коаксіальна акустика дешевше компонентної .

Що таке коаксіальна і компонентна акустика

Коаксіальна автомобільна акустична система являє собою єдину конструкцію динаміків: на осі з низькочастотним розташовані і високочастотні . Бувають двосмуговими і трьохсмуговими , і поділ це здійснюється за допомогою вбудованого в конструкцію кросовера.

Компонентна акустична система являє собою різночастотні динаміки , рознесені окремо .

Порівняння коаксіальної і компонентної акустики

Принципова різниця між коаксіальної і компонентної акустикою полягає в розташуванні джерела звуку в просторі салону автомобіля. Єдина конструкція коаксіальних систем робить звук вузьконаправленим , тому такі динаміки часто встановлюють як доповнення — в зону задніх сидінь , наприклад , тоді як на передньому фронті діє компонентна система . Остання джерело звуку розкидає по салону — свого роду суперсурраунд отримуємо на виході , однак тут є підступ : кожен високочастотний , низькочастотний і середньочастотний динамік відтворює звук зі своєї » точки » , так що акустична картина досить неоднорідна . Проте об’єднання динаміків в коаксіалі створює ефект змішання частот , від чого звук втрачає чистоту. Для невеликих автомобілів компонентна акустика не підходить , так як в обмеженому просторі різниці з коаксіальної не буде.

Крім розкиду динаміків , чисто технічна відмінність коаксіальної від компонентної системи криється в кросовері , виконуючому роль фільтра частот. У коаксіальних системах він вбудований (за винятком деяких моделей hi — end сегмента) , в компонентних — зовнішній.

Ще один ключовий момент у процесі порівняння коаксіальної і компонентної акустики — спосіб установки . Те , що стоїть в авто » із заводу» — найчастіше акустичною системою зветься з натяжкою . І коаксіальна , і компонентна система в салоні автомобіля — справа якщо не рук , то витрат автовласника. Для установки першої не потрібні спеціальні знання і технології , і робиться це найчастіше самостійно. Компонентна система передбачає установку динаміків відповідно з правильними акустичними зонами , обладнання поличок і застосування шумоізоляції. Крім того , багато залежить і від магнітоли: чим нижче рівень техніки , тим бесполезнее метушня з компонентними системами , які просто не зможуть дати якісний звук. Втім , якщо ви не запеклий меломан , і в дорозі вас супроводжує нехитрий шансон або дискотека 90- х , а то й радіо — компонентна система буде зайвим тягарем , і різниці з коаксіальної , знову ж таки, просто не відчуєте .

Вирішальним фактором для багатьох автовласників може стати вартість самої акустики , не кажучи вже про оплату її технічного супроводу. Ця категорія порівняння доступна всім і арифметично проста: коаксіальні системи зазвичай дешевше компонентних . Виняток становлять хіба що системи -трансформери , що перетворюють компонентні в коаксіальні допомогою спеціальних кріплень.

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *