Яка різниця між автомобілем передньопривідним та задньопривідним

Про те , який автомобіль краще , передньопривідний або задньопривідний , автолюбителі сперечаються із завидною регулярністю. Як правило , шанувальники переднього приводу виявляються в більшості , особливо коли згадують , що більшість виробів ВАЗа — задньопривідні . Але задній привід також і у Мерседеса , БМВ , Порше і навіть Роллс — Ройса. Заднеприводним був і Ford T — перший серійний автомобіль. Чому ж надалі багато виробників віддали перевагу передньому приводу ? Як привід впливає на експлуатаційні характеристики автомобіля ?

Відмінність (різниця) передньопривідного автомобіля від задньопривідного полягає в наступному:

Автомобілі з переднім приводом простіші в збірці , тому їх вартість нижча в порівнянні з аналогічними моделями з заднім приводом.
Передньопривідні машини на прямолінійній траєкторії мають більш високу курсову стійкість.
Задньопривідні автомобілі мають менший радіус розвороту і є більш маневреними .
Задньопривідні машини важче , але вага по осях у них розподілений більш рівномірно , що істотно поліпшує керованість автомобіля.
У салонах задньопривідних автомобілів менше відчувається вібрація двигуна.

Що означає передній і задній привід

Передній привід — це спосіб компонування і особливість конструкції трансмісії автомобіля , при яких крутний момент , створюваний двигуном , передається на передні колеса. Першим автомобілем з переднім приводом став Cord L29 , випущений в 1929 році, і автовиробники відразу ж оцінили переваги його конвеєрного складання , яка значно менш трудомістка , а відсутність громіздкого карданного валу дозволило збільшити обсяг салону.

Задній привід припускає , що крутний момент , створюваний двигуном , передається на задні колеса. Задній привід характерний для більшості автомобілів преміум класу.

Порівняння передньопривідних і задньопривідних автомобілів

У чому ж різниця між автомобілями з переднім приводом і автомобілями з заднім приводом ? Конструкційні особливості передньопривідних автомобілів дозволяють знизити їх собівартість , що важливо при виробництві масових моделей. Вони мають більш просту конструкцію , тому теоретично є більш надійними . Вони ж більш економічні, оскільки мають більш високий ККД двигуна за рахунок того , що передача крутного моменту до коліс здійснюється з меншою втратою енергії.

Безсумнівна перевага передньопривідних автомобілів в тому , що на прямолінійній траєкторії вони мають більш високу курсову стійкість , але радіус розвороту у них більше , ніж у автомобілів із заднім приводом , що робить їх менш маневреними .

Задньопривідні автомобілі важче , але вага по осях у них розподілений більш рівномірно , що істотно поліпшує керованість автомобіля. Замети задньої осі понад прогнозовані і легше переборні : досить просто скинути газ , що більшість водіїв в позаштатних ситуаціях роблять рефлекторно .

Коробка перемикання передач і двигун на задньопривідних автомобілях встановлюються на більш м’яких опорах , внаслідок чого в салоні практично не відчувається вібрація працюючого двигуна . У них же значно менше і пробуксіровка при старті , вони легше піднімаються вгору навіть на дорогах із слизьким покриттям , але при спуску вірогідність занесення задньої осі вище.

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *