Яка різниця між Лада Гранта та Лада Калина

Шанувальників продукції російського автопрому не так вже й мало. Порівняно недорогі і пристосовані до непростих російських дорогах автомобілі , які відрізняє висока ремонтопридатність і доступні ціни на запчастини , користуються попитом , незважаючи на високий рівень конкуренції з транспортними засобами , імпортованими з країн Європи , Азії та Америки. Але як зробити оптимальний вибір , наприклад , між Ладою Калиною та Ладою Грант ?

Відмінність (різниця) Лади Калини від Лади Гранти полягає в наступному:

Лада Гранта дешевше , ніж Лада Калина .
Лада Гранта має більш сучасну платформу і кращу керованість.
Більш простий пристрій блок- фар і інших елементів Лади Гранти дозволило істотно знизити її вартість не на шкоду якості і безпеки.
Більш якісне фарбування Лади Гранти робить її більш стійкою до корозії і дозволяє довше зберігати естетичний вигляд .
Ладі Калині притаманний високий рівень шуму , в Ладі Гранті можна з комфортом розмовляти навіть на великій швидкості.

Автомобілі Лада Калина та Лада Гранта

Лада Калина — російський автомобіль, що випускається ВАТ « АвтоВаз » з 2004 року. Його 8 або 16- клапанні двигуни розраховані на споживання бензину з октановим числом 95 . Він укомплектований 13-15 дюймовими колесами на штампованих дисках і механічною коробкою передач.

Лада Гранта — російський автомобіль, що випускається ВАТ « АвтоВаз », що представляє собою чотирьохдверний передньопривідний седан , який розроблений на базі Лади Калини . Серійне виробництво Лади Гранти розпочато в 2011 році.

Порівняння Лади Калини і Лади Гранти

У чому ж різниця між Ладою Калиною та Ладою Грант ? Вона обумовлена тим , що конструктори , створюючи Ладу Гранту , прагнули не тільки усунути недоліки, властиві Ладі Калині , але і зробити нову модель автомобіля більш дешевою. Це їм вдалося: базова версія Лади Гранти приблизно на 50 тисяч дешевше Лади Калини .

Ладу Гранту відрізняє також більш сучасна платформа. Жорсткість каркаса кузова збільшилася на 12% , модернізована рульова рейка ( вона встановлюється на весь модельний ряд за винятком базової комплектації ): до упору кермо робить 3,1 обороту , в той час як у Лади Калини цей показник дорівнює 4,02 оборотами.

Конструкторам вдалося поліпшити керованість Лади Гранти за рахунок встановлення більш потужних стабілізаторів поперечної стійкості. На передній підвісці стійки отримали нахил , аналогічний нахилу мотоциклетної вилки — 2 ° 25 ‘ , на задніх колесах розвал дорівнює 1 ° , позитивне сходження становить 10 хвилин ( майже такі ж характеристики у Mazda 3).

Пристрій блок- фар Лади Гранти простіше , ніж у Лади Калини . Там використовуються лампи Н4 , у той час як для Лади Калини необхідні більш дорогі Н7 . Також у Лади Гранти бампер і грати радіатора виконуються як єдиний елемент (як і у європейських і азіатських бюджетних автомобілів) , у Лади Калини це два окремих елемента , що не дає істотних переваг , але підвищує вартість складання автомобіля . Є й інші зміни конструкції , в результаті яких кількість деталей для передньої частини Лади Гранти скорочено.

Фарбування Лади Гранти виготовляється на сучасному німецькому обладнанні фірми PPG Helios , яке закуплено ВАТ « АвтоВаз » спеціально для виготовлення цієї моделі. Це робить її менш схильною корозії і дозволяє значно довше зберігати первісний колір фарби.

Одним з основних недоліків Лади Калини є високий рівень шуму. Відгуки покупців свідчать , що у Лади Гранти рівень шумоізоляції дозволяє навіть на високій швидкості розмовляти напівголосно .

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *