Яка різниця між причіп та напівпричеп

Автолюбителі нерідко використовують додаткові транспортні засоби для перевезення вантажів. Це дозволяє берегти особистий транспорт і збільшити габарити перевезених предметів . Але навіть при частому використанні причіпних конструкцій далеко не кожен водій з упевненістю скаже , в чому полягають принципові відмінності причепа та напівпричепа , ідентичні чи ці поняття або слід більш уважно підходити до їх використання.

Відмінність (різниця) причепа від напівпричепа полягає в наступному:

Причіп — це самостійне транспортний засіб.
Напівпричіп — це різновид причепа , опора якого тримається на тягачі .
Для кріплення причепа досить фаркопу на автомобілі.
Щоб прикріпити напівпричіп , необхідно наявність сідла у тягача.
У причепа дві осі, тому все навантаження він бере на себе.
Напівпричіп має лише одну вісь , у цьому зв’язку навантаження розподіляється між причіпним пристроєм і тягачем .
Маневреність напівпричепа вище , так як він є єдиним цілим з транспортним засобом.

Що таке причіп і напівпричіп

Причіп — це самостійне транспортний засіб , що не оснащене двигуном. Його рух здійснюється за допомогою прикладання механічної сили іншого пересувного пристрою.

Напівпричіп — це різновид причепа , якому необхідно передньою частиною спиратися на тягач , так як він не в змозі самостійно утримувати рівновагу . Принцип роботи аналогічний будь-якому іншому причепу , правда , з точки зору функціональності може виявитися менш значущим.

Порівняння причепа та напівпричепа

У чому ж різниця між причепом і напівпричепом ? Принципова різниця в причіпних пристроях полягає в їх функціональності. Причіп здатний рухатися самостійно лише за прикладанні механічної сили в ту чи іншу сторону. Кріплення причепа до транспортного засобу здійснюється за допомогою дишла , встановленого на причепі , і фаркопу автомобіля. Цей же трюк не пройде з напівпричепом , так як для здійснення перевезення допомогою цього транспорту необхідна опора. Чим більше напівпричіп , тим більше потужний пристрій доведеться встановити на автомобіль. Кріплення відбувається за допомогою шворня на причепі і сідельно — зчіпного пристрою у тягача.

Конструкція розрізняються транспортних засобів також з ідентична . У причепа , як і будь-якого іншого транспортного засобу , дві опорні осі , які все навантаження при перевезенні беруть на себе. Напівпричіп має лише одну вісь , тому , по-перше , не в змозі тримати рівновагу , по-друге , розподіляє навантаження між собою і який тягне його автомобілем . Простими словами , причіп — це свого роду віз на чотирьох колесах , яка і від поштовху зможе зрушити з місця , а напівпричіп — це тачка на двох колесах , яку необхідно тягнути за собою.

Існує і ще одна важлива для водіїв відміну двох транспортних засобів , яке полягає в маневреності . У зв’язку з тим , що причіп — це самостійний засіб , що не має двигуна , дуже складно керувати ним у процесі руху. Водій повинен бути особливо обережним на дорозі , так як передбачити рух причепа буває непросто , на це впливає і ступінь завантаження , і швидкість, і якість доріг. Напівпричіп , у свою чергу , є частиною транспортного засобу , тому водій може бути впевнений у тому , що прикріплене засіб поведе себе так , як і керований автомобіль . Таким чином , маневреність на дорозі у напівпричепа набагато вище , ніж у звичайного причепа .

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *