Яку функцію виконує торговельна марка?

Яку функцію виконує торговельна марка ви дізнаєтеся в цій статті.

Функції торговельної марки

1)   вирізнення товару або послуг серед інших подібних, що перебувають у цивільному обороті;

2)   вказівка на походження товару або послуг;

3)   вказівка на певну якість товару і послуг;

4)   рекламування даного товару і послуг.

Що таке торговельна марка?

Торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.

Товар може мати марку виробника або посередник привласнить йому приватну марку (марка посередника). Марочна назва може бути

  • індивідуальною, у цьому випадку застосовується багатомарочний підхід для однієї і тієї ж категорії товарів (наприклад, пральні порошки «Тайд», «Аріель» компанії «Проктер енд Гембл»),
  • колективною для товарного сімейства (наприклад, зубна паста «Колгейт»).

Капітал торгової марки — цінність торгової марки. Визначається тим, наскільки торговій марці довіряє споживач, а також іменним упізнаванням, якістю, в якій споживач упевнений, сильними марочними асоціаціями та іншими активами, такими як патенти, торгові знаки, відносини між каналами розповсюдження.

Ліцензійна марка — товар або послуга, які використовують марочну назву, запропоновану ліцензіату власником торгової марки за певну плату або роялті.

Словесна торгівельна марка.

Словесними торгівельними марками є оригінальні слова, назви. Добре запам’ятовуються, легко помітні, зручні для реклами.Слова, що послужили основою для торгівельних марок, можуть бути вигаданими й такими, що існують в мові. Темою словесних торгівельних марок можуть бути астрономічні назви, імена власні, імена історичних осіб. Існує також група торгівельних марок, яка складається з назв професій, географічних назв.Словесна торгівельна марка отримує все більше вживання, що пояснюється значними перевагами позначень цього роду.[4]

Графічна торгівельна марка

Є малюнками на всілякі теми: різні орнаменти, символи, зображення тварин, птахів, стилізовані зображення всіляких предметів. Образотворчі торгівельні марки можуть включати не лише зображення предметів, але й слова в особливій формі. Інколи буває важко провести чітке розмежування між словесними знаками і графічними знаками.

Комбінована торгівельна марка

Містить в собі графічні та буквені елементи. Композиція комбінованої торгівельної марки може бути поєднанням: малюнка і слова; малюнка і букв; малюнка і цифр; слів і букв; букв і цифр тощо.

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *