Селін – у джерел моди

Датою заснування марки Celine став 1945 рік. Париж перебував у ейфорії після рятування від німецьких загарбників. Настав час творити, люди втомилися від жахів війни й почали прагнути до прекрасного. На цьому тлі й виникло дітище Селін Віпіана. Для людини, яка не мала навичок дизайнера, її кар’єра напрочуд швидко просувалася вгору, досягаючи самих небес. Але про все по-порядку.

Селін – у джерел моди

Разом зі своїм чоловіком Ричардом вони відкрили майстерню з пошиття взуття для найменших представників післявоєнного Парижа. А згодом – перший магазин з однойменною назвою «Селін». Незважаючи на те що Селін не мала дизайнерського досвіду, вона чудово знала, якому взуттю віддають перевагу батьки для своїх дітей. Завдяки індивідуальному підходу до кожного замовлення, її дітище стало набирати популярність із величезною швидкістю.

Багато хто навіть порівнював її з відомою мадам Шанель. Популярності додавало й те, що серед постійних клієнтів стали з’являтися особи королівської крові. Ще одна причина великої популярності – це якість у комбінації з неперевершеною ексклюзивністю.

Поза всяким сумнівом, Віпіана була прекрасним організатором. Сімейний бізнес розвивався, і вже в 1948 році відкрився другий магазин. Цього разу відомість його закріпилася місцем розташування. Своє законне місце він знайшов в одному із найбагатших районів Парижа. Із цього року починається нове життя для всього бренда «Селін».

Час змін

Число клієнтів зростало з величезною швидкістю. Товари здобували все більшої популярності у парижан. У цей момент і було ухвалене рішення про розширення асортименту. У колекції Селін стали з’являтися моделі взуття для жінок і стильні аксесуари для прекрасної половини людства. Усі ці нововведення ознаменували початок нової ери для компанії.

Знак відзнаки

Тож, настав час закріпити успіх. Адже компанія Селін стала справжнім лідером серед дизайнерських домів Парижа. Відзначати оригінальність та ексклюзивність товарів було потрібно логотипом.

Творцем такого знака став Раймон Пейне, відомий художник того часу. Він зобразив червоного слона, який тримає туфельку. Це був перший логотип компанії.

Як і будь-який автор, Селін прагла втілити в життя все те, що так любила сама. Таким чином, знайшли своє відображення в ексклюзивних моделях скачки, до яких парижанка відчувала дійсну пристрасть. Саме це захоплення лягло в основу наступного логотипа компанії, зміна якого була в 1966 році. Із цього часу на всіх магазинах красувалася двоколісна коляска.

Чергові зміни

Через рік компанія Селін знову здивувала всіх новим розширенням в асортименті товарів. Цього разу світ побачив колекцію спортивного одягу від Віпіана. Мабуть, найвідоміша з її колекцій. Вона одержала назву Couture Sportswear і разом з тим просто величезний успіх. Роздобути такий одяг у свій гардероб бажали всі жінки.

З таким самим успіхом розходилися вироби зі шкіри. Орієнтовані вони були на жінок, що воліють жити й працювати активно, але при цьому мати елегантний і стильний вигляд.

У 1973 році світу представили ще один логотип «Селін». Це були декоративні ланцюги, що обвивали паризьку Тріумфальну арку, які й утворювали, таким чином, заголовну букву «С». Творцем чергового логотипа була вже сама мадам Віпіана. Така ідея прийшла їй у голову під час прогулянки вечірнім Парижем. Побачила ту саму Арку в оточенні ланцюгів, і їй спала на думку ця ідея. Правда, дозволу використовувати цей символ їй довелося просити в самого президента Франції.

Так, Селін уміла дивувати своїх клієнтів. Черговим нововведенням у її колекції стали мокасини на каблуках, спеціально для жінок. Її неперевершений талант вдихнув нове життя у звичайне чоловіче взуття.

Хто вміє ходити, тому не сидиться на місці

І от коли весь Париж був у її ніг, прийшов час рухатися далі. Селін виходить на світову арену. У 1970 році про неї довідався Схід. Магазини відкрились у Японії й відразу отримали шалену популярність. Так само легко підкорився й Китай. З того самого моменту магазини «Селін» стали відкриватися в найбільших містах по всьому світу. Можна сказати навіть більше – вони ставали не інакше як визначними пам’ятками тих самих міст.

Популярність не згасає

На сьогодні бренд Віпіана не втратив ні одного завойованого нею щабля популярності. Прибуток однієї з найвідоміших у світі дизайнерів налічує порядку мільярда євро на рік. Площа найбільшого бутика, який розташований у Нью-Йорку, становить 2400 квадратних метри.

Участь Селін у показах на тижнях високої моди викликає величезний ажіотаж і незмінний інтерес у всіх учасників, глядачів і критиків. І вона не перестає дивувати публіку. Її колекції залишаються найбільш купованими й бажаними для представників вищого світу.

Матеріал підготовлений стилістами https://modoza.com/celine/

Оцініть статтю
Додати коментар