Що варто знати перед замовленням сувенірної продукції, щоб витратити кошти з максимальною користю

Поради

Як мінімум, один раз на рік кожне, поважаюче себе підприємство, замовляє речі з корпоративною символікою. Для когось це − вдалий маркетинговий хід. Для інших − необхідна робота на підтримку іміджу. Ми звернулись до спеціалістів з харківської компанії Printerio за порадою. Вони розповіли нам все, що потрібно врахувати при замовленні сувенірної продукції. 

Тираж − найважливіший чинник

Добре обміркуйте, скільки саме вам потрібно предметів з корпоративною символікою. Ніщо так не впливає на ціну, як тираж. Деколи при збільшенні замовлення можна отримати знижку в 30% та навіть більше. Точні цифри залежать від технології другу. Але яка б саме технологія не застосовувалась, завжди діє одне й те саме правило: чим більший тираж, тим дешевше вартує одиничний вибір. 

Щоправда, є певні порогові числа. Вони пов’язані з вартістю виготовлення форм. При досягненні тиражем такого числа, ціна більше не знижується. 

Як це використати

Припустимо, що ви плануєте замовити 200 футболок, 200 шапок та 200 запальничок. Порадьтесь із вашим поліграфістом та довідайтеся у нього, як буде змінюватись ціна при збільшенні тиражу. Цілком можливо, що вам буде вигідніше замовити, наприклад, 500 футболок та 200 запальничок. А від шапок − відмовитись. 

Можливі й інші варіанти. Усе залежить від обраної технології нанесення зображення. Але, в будь-якому випадку, вам варто тричі обміркувати тираж. 

Не варто позбавляти роботи дизайнерів

Якщо графічний дизайн − не ваша царина, не варто самому сідати за комп’ютер та намагатися розробити модель. На кожній фірмі, де можна замовити сувенірну продукцію, є власний дизайнер. Не варто його позбавляти роботи. Якщо ж такого спеціаліста немає, вам краще пошукати іншого підрядника. 

Все одно те, що ви принесете, доведеться переробляти. Щоб привести до того формату, який використовується у наданні професійних друкарських послуг. Крім того, дизайнер може запропонувати вам цікавіші ідеї. У нього, окрім професійних навичок, ще є великий досвід. Він бачив, що роблять інші. Знає, як це все виглядатиме на готових виробах. 

Як це використати

Припустимо, ви хочете замовити горнятка для чаю з власним логотипом та рекламним слоганом. Не потрібно пробувати освоїти Photoshop чи Illustrator за один день для того, аби розробити макет. Краще принесіть дизайнеру ваш логотип (в електронному вигляді) та скажіть, що саме потрібно написати. Він запропонує вам декілька варіантів. А ви оберіть той, який вам більше сподобається. 

Нехай на вас працюють сучасні технології

Крім звичайних офсетного чи шовкотрафаретного друку існує безліч інших варіантів нанесення зображень на сувенірну продукцію. Про такі речі, як лазерне гравіювання, можливо, ви вже чули. А ще існує ультрафіолетовий друк чи деколювання. Кінцевий результат вас приємно здивує. 

Поліграфічні технології не стоять на місці. У сучасному світі люди звикли до яскравої, повноколірної реклами. Тому поліграфістам доводиться постійно шукати нові методи. Вигадувати щось таке, що здатне вразити навіть найвимогливішого споживача. 

Результат вас приємно здивує. 

Як це використати

Не робіть замовлення сувенірної продукції, поки не вислухаєте всі пропозиції вашого підрядника. Розгляньте всі варіанти. Без сумніву, вам запропонують такі речі, від яких перехоплює дух. І ці речі будуть працювати на ваш бізнес. Будуть нести ваші меседжі у маси. 

Не забувайте про власних співробітників

Якщо ви працюєте з “живими” клієнтами, подумайте про уніформу для співробітників. Навіть якщо клієнти рідко відвідують ваш офіс, подбайте про те, щоб на працівниках були хоч якісь корпоративні відзнаки. 

Не хвилюйтесь: на це не потрібно витрачати багато грошей. І вам не доведеться переконувати менеджерів щодня носити одяг у корпоративних кольорах. Можна обмежитись лишень значком. 

Невеличка деталь, але власне з таких деталей складається корпоративний імідж. 

Усю свою історію людство використовувало символи. Якісь відзнаки, що вказували на приналежність до певної спільноти. Це збільшувало авторитет та вказувало на респектабельність. 

Як це використати

Неважливо, яку саме сувенірну продукцію ви замовляєте. Розраховуйте тираж таким чином, щоб кожен ваш співробітник отримав хоча б один невеличкий сувенір. Це піднімає корпоративний дух в колективі та сприяє створенню робочої атмосфери. 

Усіляко заохочуйте своїх працівників до використання речей з фірмовою символікою. Нехай у них будуть ручки, запальнички, значки з вашим логотипом. Це не дрібниці. Це елементи мозаїки, з якої складається успіх вашого бізнесу. 

Крокуйте в ногу з часом

Мода змінюється кожного сезону. Те, що ще вчора вважалось престижним, сьогодні вже ніхто не використовує. Та навпаки − речі, про які ще вчора люди навіть соромились говорити, увійшли в тренд. 

Мода сезону 2020: дбайливе відношення до навколишнього середовища. Вам може не подобатись Грета Тунберг, ба більше, ви взагалі можете не вірити в глобальне потепління. Ваше право. Але якщо ви бажаєте росту продаж, вам потрібно враховувати цю тенденцію. Та використовувати її з максимальною користю. 

Сувенірна продукція − це обличчя вашої компанії. Речі, по яких сторонні люди (серед них є багато потенційних клієнтів) будуть судити про ваш бізнес.

Як це використати

Використовуйте в якості сувенірів речі, в назві яких є приставка “еко”. Наприклад, дуже гарна ідея − еко-сумки. Їх виробляють із вторсировини, коштують вони не багато, добре сприймаються представниками обох статей. А найголовніше − на еко-сумці є достатньо вільного місця для того, щоб розмістити там логотип вашої компанії. 

Найголовніша порада

Працюйте з професіоналами. Обирайте не тих підрядників, що пропонують найнижчу ціну, а тих, хто робить краще за інших. Адже замовляючи сувенірну продукцію ви, передусім, інвестуєте в імідж власного підприємства. Ціна помилки надто висока. Тому не варто ризикувати заради примарної економії. Краще працювати з надійними партнерами.

Оцініть статтю
Додати коментар