Як щодня ми підбираємо одяг, відповідний до нашого графіку, місця роботи, так і до вибору туалетної води треба підійти відповідально. Так, офісний стиль життя вимагає “тактовної дози” будь-якого аромату, якщо ви не сидите в приміщенні на самоті. А зимову воду треба змінювати на більше легку з приходом тепла. Головне – обирати якісну парфумерію, яка свідчить про гарний смак, завершує образ.
Відомий модельєр Жан Бату якось сказав, що парфуми – це його “невидимий кутюр”. Але чи дійсно аромати відіграють важливу роль в житті, чи не перебільшили їхнє значення маркетологи? Розбираємось на прикладі італійського бренду Salvatore Ferragamo.
Аромати рятують від кризи
Компанія існує давно, їй належать найвідоміші колекції взуття, а головний модельєр Сальватор Феррагамо є автором 350 патентів на підбори, форми туфель. Якщо у вашому гардеробі є підбори висотою понад 10 см, ви повинні подякувати цій людині. Але не завжди справи в компанії йшли добре. Модний дім з’явився на початку 1928 року, водночас розгорталася фінансова криза. Клієнти не могли дозволити собі дороге взуття чи одяг, але мали змогу придбати авторську парфумерію. Ось тоді “невидимий кутюр” і врятував бренд, допоміг перечекати важкі часи, не втративши позицій.
Salvatore Ferragamo одразу почав працювати для жінок і для чоловіків. Авторами колекцій стали відомі парфумери. Усього компанія співпрацювала більш ніж з 20 майстрами: це й маестро ароматів Альберто Моріллас, а ще творець багатьох солодко-квіткових моделей Карін Дюбрей. Усі “носи” бренду є випускниками кращої французької школи парфумерії ISIPCA.
Головні досягнення Salvatore Ferragamo
Активно туалетна вода почала з’являтися після 1960 року, зараз налічують близько 10 колекцій, деякі – новинки, інші – оновлення перших ароматів. Оригінальні моделі зібрані на сайті https://makeup.com.ua/brand/28131/.
- F de Ferragamo – один з перших парфумів для жінок, презентація якого відбулась у 1971 році.
- За ним у 1976 році з’явилася версія для чоловіків – Monsieur F de Ferragamo. Жасмин, м’ята, мускус, троянда становлять завершену й досконалу композицію.
- Серія “Тосканські творіння” розповідає про італійські землі, які вплинули на формування почуття смаку Сальватора Феррагамо. Це високі флакони різного кольору: гладенька пляшка без виразного низу, мужня квадратна основа гармонійно поєднана з закругленою жіночністю тіла. Кришечка покрита натуральною шкірою й прикрашена фірмовим логотипом. Цікаво, що всі моделі створювали різними парфумерами. Аромати дублюють свічки й аромапалички, які теж стали частиною колекції.
- “Amo Ferragamo” – виключно жіноча колекція, уваги заслуговують солодко-квіткові запахи та дизайн флакону. Скло прикрашене маленькими призмами, крізь яке заломлюються сонячні промені. “Life is full of Amо”, – стверджують творці колекції.
- Цікавою є чоловіча серія “Uomo Salvatore Ferragamo”. Це чотири аромати, які розкривають різні сторони чоловічої натури: підкорювач міста, сучасний донжуан, динамічний авантюрист та впевнений у своєму стилі чоловік. Флакони мають тактильні бокові вставки, на яких нанесено логотип.
За 90 років бренд так і залишився сімейною справою: компанією керують сини та онуки, які бережуть спадок італійця Сальватора Феррагамо. Отож і ви можете долучитись до історії, ще й створити власний гардероб ароматів. Головне – це “приміряти” туалетну воду та обирати для себе лише найкращі моделі.