Як відрізнити зимові шини від літніх шин

Як правило , основою безпечного водіння є використання шин , які повністю відповідають погодним умовам. Нові машини найчастіше відразу ж продаються з обов’язковим комплектом демісезонним або літньої гуми . Але з настанням холодів експлуатація автомобіля стає небезпечною. Саме тому дуже важливо навчитися правильно відрізняти літні шини від зимових , адже іноді від вашого вибору може залежати не тільки здоров’я , але й життя.

Різниця між зимовими і літніми шинами полягає в наступному:

  • Швидкість їзди , на зимовій гумі вона значно нижче.
  • Літні шини не володіють вираженим малюнком протектора або шипами на відміну від зимових .
  • Сплав зимової гуми набагато м’якше і еластичней , завдяки чому дотримується відмінне зчеплення з дорогою.
  • Термін придатності зимової гуми більше , ніж у літньої.

Визначення зимових та літніх шин

Зимові шини — це сезонна різновид покришок , призначених для якісного зчеплення з поверхнею дороги при температурному режимі повітря не більше мінус п’яти градусів. Існує два найбільш поширених типи зимових шин : шиповані й фрикційні . Також велике значення мають протектора зимових покришок.

Літні шини — це різновид гуми з чітко вираженими поздовжніми канавками для відведення рідини з плям контактів протектора з дорожнім покриттям , а також зі слабко вираженими поперечними канавками і повною відсутністю мікромалюнка . Крім усього іншого , вони мають округлений плавний перехід від протекторів до боковин .

Порівняння зимових та літніх шин

Основною відмінністю між зимової та літньої гумою є якість сплаву гуми. Зимові шини мають найкращим зчепленням з дорожнім покриттям , а також забезпечують хорошу керованість автомобілем і вкорочують його гальмівний шлях . Зимові шини мають дуже цікавою властивістю : вони здатні прогріватися під час їзди при дуже низьких температурах , при цьому вони стають більш м’якими і еластичними. Саме еластичність забезпечує відмінне зчеплення дорогою.

Літня гума має протилежними якостями : навіть при швидкій їзді і при високій температурі повітря вона охолоджується , стаючи дуже твердою і форменого . Завдяки цій якості літні шини ідеально підходять для швидкої їзди , але тільки на хорошій дорозі . Різниця між літньою і зимовою гумою полягає в терміні їх придатності. Наприклад , літня гума набагато більше піддається зносу , ніж зимова . Тому міняти її потрібно приблизно в три рази частіше.

Одним з найважливіших якостей гуми вважається максимальна швидкість , при якій можна на ній їздити. У цьому зимова гума в чому поступається річною. Навіть при дуже якісному зчепленні з дорогою , не рекомендується їздити швидше 140 км / год на зимовий час. При покупці зимових шин варто бути гранично уважним , адже від їх якості залежить безпека руху. Довіряйте тільки перевіреним маркам , які постійно працюють над поліпшенням своєї продукції , проводячи численні тести .

Відмінності за зовнішнім виглядом між літньою і зимовою гумою

Коли заходить мова про відмінності між літніми та зимовими шинами , в першу чергу починають звертати увагу на відмінності щодо зчеплення з дорогою , на різні хімічні склади гуми. Але практично ніхто не згадує про зовнішні ознаки відмінності , причому багато недосвідчені водії навіть говорять про те , що їх не існує.

Звичайно , відразу визначити зовнішні відмінності між літньою і зимовою гумою досить проблематично. Однак це не означає , що їх не існує. Ось лише основні ознаки відмінності між шинами за зовнішнім виглядом :

У зимової гуми більш глибокий протектор. Це пов’язано з тим , що взимку часто випадають опади: дощ і сніг . Більш глибокий протектор забезпечує поліпшене зчеплення зі слизькою дорогою.
Дуже часто зимові шини оснащуються спеціальними шипами для управління автомобілем в умовах ожеледиці. Зверніть увагу , що не всі зимові шини мають шипи!
Але головною ознакою відмінності є малюнок. І тут слід окремим рядком згадати два варіанти нешипованной зимової гуми : скандинавський і європейський тип . Кожен з них має свої особливості в побудові малюнка:

Європейський тип . Для нього характерне діагональна побудова малюнка , де розвинена мережа каналів для відведення води ( дуже нагадує силует ялинки ) . По периферії протектора гуми можна помітити потужні грунтозацепи . Нарешті , ще одна відмінна особливість шин — наявність величезної кількості дуже тонких прорізів .

Скандинавський тип . В очі відразу кинеться розріджений малюнок з великою кількістю «шашечок » у вигляді ромба . Вони розташовані в шаховому порядку. Також на протекторах можна помітити невеликі смужки , які відіграють важливу роль у зчепленні коліс з трасою . І останнє відмінність: між елементами малюнка досить пристойну відстань .

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *