Яка різниця між гідропідсилювач та електропідсилювач керма

Більшість вітчизняних водіїв вже так звикли до наявності підсилювача в своїх сучасних авто , що з жалем і подивом поглядають на власників стареньких машин , що не володіють настільки корисною функцією .

Дійсно , підсилювач керма — дуже потрібна річ , значно полегшує управління . Поняття « гідропідсилювач керма » знайоме всім , так як ця система успішно застосовується протягом багатьох років. Але не так давно з’явився електропідсилювач , що виконує аналогічні функції . У зв’язку з цим багато автолюбителів задаються питанням , яке з цих пристроїв краще.

Відмінність (різниця) гідропідсилювача і електропідсилювача полягає в наступному:

Гідропідсилювач — герметичний пристрій для полегшення керування автомобілем , засноване на циркуляції масла в системі під тиском.
Електропідсилювач — система для полегшення обертання керма за допомогою електродвигуна , блоку управління і датчика моменту .
ГПК більш громіздкий , ніж електропідсилювач .
ЕПК конструктивно простіше і зручніше в обслуговуванні.
ЕПК , не навантажує силову установку автомобіля.
Гідропідсилювач вимагає суворого контролю за регулярною заміною масла.
Моделі гідропідсилювачів з ремінною передачею неекономічні.
ГПК примхливий при низьких температурах , ЕПК несприйнятливий ні до спеки , ні до холоду.
Ремонт ГПК відрізняється складністю .
ЕПК вимагає більш потужного генератора , ніж ГПК .

Що таке гідропідсилювач і електропідсилювач керма

Гідропідсилювач — герметична система циркуляції масла під високим тиском , що полегшує обертання рульового колеса.

Електропідсилювач — система, що виконує аналогічні задачі на основі електричного двигуна , блоку управління і датчика крутного моменту.

Порівняння гідропідсилювача і електропідсилювача керма

У чому ж різниця між гідропідсилювачем і електропідсилювачем ? Конструкція ГПК досить складна , через що система менш компактна, ніж більш сучасний ЕПК .

Електропідсилювач керма , на відміну від ГПК , не споживає ресурсів двигуна авто , так як не взаємодіє з ним. ГПК на пасової передачі призводить до перевитрати палива. У свою чергу , ЕПК вимагає потужного генератора , так як працює на електриці.

ГПК потребує своєчасної заміни масла , інакше можливий його вихід з ладу. Крім того , ЕПК не схильний до впливу високих і низьких температур , а ГПК при сильних морозах ненадійний через використання масла.

ЕПК — прогресивна і перспективна система , а ГПК застаріває навіть незважаючи на те , що сучасні ГПК без пасової передачі оснащуються електронасосами .

 

Додати коментар

Відповісти

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *