Анкета головних героїв “Шпага Славка Беркути” Славка Беркути, Лілі Теслюк, Юлька та Стефка (вік, улюблені заняття, вчинки, риси характеру, зовнішність героїв та ін.). Головні дійові особи твору “Шпага Славка Беркути” учні 7Б класу львівської школи.
Зміст
Анкета героїв “Шпага Славка Беркути”
Анкета Славка Беркути
Герой | Славко Беркута – головний герой. Учень 7б класу. |
Вік. Місце проживання | 13 років. Львів |
Ставлення автора до Славка Беркути | Автору подобається наполегливість Славка, його сила волі до життя, те як він переміг хворобу, з якою наснагою тренувався. |
Зовнішність Славка Беркути | Він звичайний семикласник. Має середній зріст, худорлявий, підтягнутий. |
Місце у соціумі | Добре вчиться в школі, хороший та вірний друг, поважає вчителів та батьків. |
Інтереси та захоплення, улюблені заняття Славка | Фехтування, спелеологія. Любить читати, цікавиться науковими відкриттями, |
Стосунки з батьками та іншими героями | Стосунки з батьками – добрі, довірливі, співчутливі. Родина Славка Беркути повна, забезпечена, благополучна, інтелігентна. Він любить і поважає батьків, прикладами для нього є вчитель географії та тренер. Хлопцю подобається Лілі, знаходить спільну мову зі Стефком. Конфліктує з Юльком, бо той егоїстичний, самовпевнений, заздрісний. |
Вчинки Славка | У 8 років переміг хворобу ніг, згодом став фехтувальником; допомагає батькам, співчуває мамі, виховує в собі почуття відповідальності, як у батька; дружить з Лілі; здатний на самопожертву (у 5 класі піддався на змаганнях Юлькові, щоб той став чемпіоном із шахів), любить природу. |
Мова Славка Беркути | Уміє послідовно викладати думки, має великий словниковий запас. Не виправдовується, коли він не винен. |
Риси характеру Славка Беркута | добрий, чесний, відважний, наполегливий, вірний, товариський |
Анкета Юлька Ващука
“Шпага Славка Беркути” образ Юлька Ващука розкриємо у таблиці.
Герой | Юлько Ващук (учень 7Б класу) |
Вік, місце проживання | 13 років. Львів |
Ставлення автора до Юлька | Автор несхвалює поведінку героя |
Зовнішність Юлька | «звичайний хлопчина», «модна куртка й начищені до блиску черевики», «виглядав пещеним мамієм». |
Місце у соціумі | учень у школі. Інтелектуал, відмінник, але з «темною» душею. Самотній, з однокласниками він говорить лише тому, що потрібно ж із кимось спілкуватися. |
Інтереси та захоплення Юлька | Захоплюється малюванням, не любить музику, бо нею змушують займатися батьки, не любить і не береже природу. |
Стосунки з батьками та іншими героями | Не поважає батьків, після викриття батька соромиться свого прізвища, не вміє знаходити спільну мову з батьками. До однокласників ставиться зверхньо, вважає, що він найрозумніший, що інші не варті бути його друзями. |
Вчинки Юлька | Його вчинки не заслуговують на повагу. Він підставив Славка, обманувши працівницю поліції, здатний вчинити кримінальний злочин. |
Мова Юлька | Багато читає, говорити він уміє гарно. |
Юлько Ващук: риси характеру | брехливий, підлий, зверхній, самовпевнений, заздрісний, егоїстичний. Автор показує, що бути відмінником у навчанні, це ще не означає «бути Людиною». |
Анкета Лілі Теслюк
“Шпага Славка Беркути” образ Лілі Теслюк розкриємо у таблиці.
Герой | Лілі Теслюк |
Вік. Місце проживання | 13 років, Львів |
Ставлення автора до Лілі. | Автор схвалює поведінку дівчинки. |
Зовнішність Лілі | гарна та тендітна, «світло-руса пелехата голова, і тоненький голос». |
Місце у соціумі | Лідер 7Б класу, акторка |
Інтереси та захоплення, улюблені заняття Лілі | Лілі Теслюк мала такі “таланти”: добре знала англійську мову, виступала по телевізору в дитячих передачах, знімалася в кіно, вчиться у балетній студії театру. |
Стосунки з батьками та іншими героями | Хороша подруга, з повагою ставиться до однокласників, але іноді вихваляється. Має хороші стосунки з батьками. Родина Лілі підтримує її. |
Вчинки Лілі | Її вчинки заслуговують на повагу: вірна у дружбі, намагається віднайти правду. |
Мова Лілі | Цікавий співрозмовник |
Риси характеру Лілі Теслюк | Товариська, добра і щира, допитлива, доброзичлива, справедлива, чесна, весела, пустотлива, непосидюща, відповідальна |
Анкета Стефко Вуса
Образ Стефка “Шпага Славка Беркути” розкриємо у таблиці.
Герой | Стефко Вус |
Вік. Місце проживання | 13 років. Спочатку жив у селі з бабусею, потім у Львові |
Ставлення автора до Стефка | Автор співчуває хлопцеві, адже він – напівсирота, якого виховувала бабуся, а після її смері, батько-пияк, забрав його до міста. |
Зовнішність Стефка | Хлопець виглядає як і більшість підлітків, але його одяг та взуття старі та зношені, полатані. У нього «кучерява густа чуприна», «широкий рот», «в погляді синіх очей мовби аж колючки ховалися». |
Місце у соціумі | Сусід Юлька, живе з ним у одному будинку. Напівсирота, погано вчиться, прогуляє уроки. Кілька років був у одному класі. Скрутне матеріальне становище. |
Інтереси та захоплення, улюблені заняття Стефка | Через пиятику батька «…затискала його нехіть до власної домівки, книжок, повчань і настанов, кілька днів не з’являвся до школи». «У п’ятому класі залишився на другий рік». Курив цигарки, які лишав на столі батько. |
Стосунки з батьком та іншими героями | Поважає вчительку, яка вилікувала сороку. До батька зневажливе, недовірливе ставлення. Відчуває теплі, ніжні почуття до бабусі й сестри. Байдужість до оточуючих. Ставлення до друзів не надто товариське. |
Вчинки Стефка | Його виховує вулиця. Стефко пробує зупинити Юлька, хоча й невдало, і це вказує, що вогник людяності ще жевріє у його серці. Любов до природи. |
Мова Стефка | Має малий лексичний запас, не читає книжок, вживає грубі, інколи лайливі слова. |
Риси характеру Стефка | Самотній, добрий, чесний, мужній, справедливий. |