“Мої літні канікули в Карпатах” твір

Мої літні канікули в Карпатах твір Твір-розповідь

Твір про відпочинок в Карпатах допоможе написати історію про подорож у горах, про те, як я провів літні канікули, що найбільше запам’яталося та вразило.

Мої літні канікули в Карпатах

Цього року мої літні канікули видались справді цікавими й наповненими подіями. Я встиг відпочити вдома, провести час з друзями, відправитись у кілька подорожей і побувати в селі у бабусі й дідуся. Але зараз хочу розповісти саме про те, як я провів літні канікули в Карпатах.

Ми з сім’єю приїхали у невелике прикарпатське містечко Яремче на 10 днів. У мами з татом була відпустка, а ми з сестричкою якраз чекали на таку поїздку – я не раз чув від своїх друзів, які вже бували в Карпатах, як там цікаво й красиво, тому теж хотів нарешті побувати в горах. Наша сім’я поселилась в окремому будиночку неподалік лісу, тому ми мали вільний доступ до природи навколо. Заздалегідь ми нічого не планували, але нам вийшло відвідати ледь не всі місцеві цікавинки, а їх в Яремче немало.

Найперше ми з сім’єю відвідали водоспад Пробій – восьмиметровий водоспад на річці Прут. Величезні потоки гірської води спадають униз каскадами каміння. Вода шумить й несеться з великою швидкістю і це так заворожує! Коли ми прийшли, тут було багатолюдно, але це не завадило нам насолодитись красою цього місця. Не дарма Пробій вважають візитівкою Яремче – він справді дуже красивий! Але цей водоспад був не єдиним, який ми побачили, перебуваючи в Карпатах.

Одним з цікавих місць у Яремче є вольєрне господарство, в якому можна побачити багато диких звірів у природних умовах. Одного дня ми з сім’єю вирушили туди. Моїй молодшій сестричці Діані найбільше сподобались кролики та павичі, мене ж вразив величезний олень, що був більше від мене зростом! Окрім них ми побачили лисиць, кабанів та багато різних птахів, а декого з тварин навіть змогли погодувати! Ми провели чимало часу з тваринами – відчувалось, що їм тут добре і вони раді спілкуванню з людьми, тому нам не хотілось йти. Але прогулянка господарством не обмежилась тільки тваринами, ми пішли до двох водоспадів, що знаходяться поблизу – Дівочі сльози й Чоловічі сльози. Такі назви нас дуже зацікавили, тож ми пішли подивитись які ж вони ці «сльозливі» водоспади. Краєвиди навколо заворожували! Я крутив головою навсібіч, намагаючись побачити все. Окрім краси природи, дуже тішило особливо свіже гірське повітря, яким хотілось дихати на повну! Водоспади нам теж сподобались – не такі великі, як Пробій, але по-своєму красиві.

УКРАЇНСЬКІ КАРПАТИ ЦІКАВІ ФАКТИБути в Карпатах  і не піднятись хоч на маленьку гору – ледь не злочин. Тому ми з рідними знайшли простий маршрут до найближчої вершини неподалік Яремче й одного дня відправились у наш перший похід. Дорога пролягала через Скелі Довбуша до гори Маковиця і зайняла лише кілька годин, зате вражень ми отримали на довгі місяці вперед!

Скелі Довбуша вразили нас своєю величчю і красою. Поки мама з сестрою робили фото, я шукав вхід у печеру Довбуша, де мають бути заховані скарби. На жаль, я нічого не знайшов, зате рідні, наробивши чимало фото, лишились задоволені. Вже від скель ми продовжили підніматись до гори. Іноді дорога була непростою – багато коренів та каміння під ногами, тож потрібно було бути обачним, але всі зусилля вартували того. Опинившись на Маковиці, ми з рідними святкували нашу маленьку перемогу – підкорили першу вершину! Звідти нам відкрився чудовий краєвид на Яремче і навіть вдалось побачити Говерлу! Довколо нас оточувала краса карпатського лісу, а ми були втомлені та щасливі. Дорогою назад зайшли в сироварню й придбали свіжого карпатського сиру, який виявився настільки смачним, що ми з татом ледь пальці собі не повідкушували! В нашому карпатському будиночку ми ще довго обмінювались враженнями й вирішили, що наступного літа підкоримо ще одну вершину Карпат.

Моя мрія побувати в Карпатах цього року здійснилася і ця подорож була незабутньою. Відпочинок в Карпатах виявився дуже насиченим і запам’ятається мені на все життя – це я вперше був в горах! Водоспади, гори, ліс, скелі – все було таким красивим і захопливим, що тепер я радитиму всім друзям, які ще не були в Карпатах, обов’язково туди відправитись.