Петро Нестеров біографія на українській мові скорочено викладена в цій статті.
Петро Нестеров біографія коротко
Петро Миколайович Нестеров– російський військовий льотчик, штабс-капітан. Основоположник вищого пілотажу (петля Нестерова).
Народився 15 (27) лютого 1887 року в Нижньому Новгороді в сім’ї офіцера.
Незважаючи на ранню смерть батька і погане матеріальне становище сім’ї, Нестеров успішно закінчив кадетський корпус в Нижньому Новгороді і Михайлівське артилерійське училище. Будучи вже підпоручиком, Нестеров служив в 9-ій Східно-Сибірській стрілецькій артилерійській бригаді. Тут він особисто розробив правила для коригування стрільби з аеростата.
У 1910 році відбулося знайомство Нестерова з учнем М. Є. Жуковського (творця аеродинаміки як науки) Петром Соколовим. Після цього Петро Нестеров почав захоплюватися авіацією. У 1913 році він закінчив авіаційний відділ офіцерської Повітроплавної школи.
Набравшись досвіду в сфері пілотування, Нестеров зміг сконструювати свій давно задуманий планер. Перебуваючи в авіаційному загоні в Києві, він модифікував літак «Ньюпор-4», який стояв на озброєнні в армії, розробив конструкцію семіціліндрового двигуна, займався розробками швидкісного одномісного літака, освоював круті віражі.
Стверджуючи, що повітря буде утримувати літак в будь-якому напрямку при правильному управлінні, Петро Нестеров втілив свої ідеї в життя. 9 вересня 1913 роки над Сирецьким полем київського аеродрому на літаку «Ньюпор-4» він зробив «мертву петлю». Це був справжній прорив в авіації, Нестеров став героєм свого часу і був удостоєний золотої медалі Київського Товариства повітроплавання.
У 1914 році почалася Перша світова війна, і Нестеров командував авіаційним загоном на Південно-Західному фронті. Він здійснював не тільки розвідку, а й бомбардування. Він був настільки вмілим льотчиком, що австрійське командування призначило за його знешкодження велику нагороду, а австрійські льотчики впізнавали стиль польоту Нестерова на будь-якому літаку.
8 вересня 1914 Петро Нестеров здійснив ще один прорив в авіації і свій останній подвиг: вперше в історії бойової авіації він застосував таран, збивши австрійський розвідувальний літак ціною власного життя.