Навіщо потрібні зведені таблиці?

Інформатика

Для чого призначені зведені таблиці в excel знають майже всі активні користувачі цієї програми. Яке призначення зведених таблиць Ви дізнаєтеся нижче.

Навіщо потрібні зведені таблиці?

Зведені таблиці найефективніше використовувати в наступних ситуаціях:

  • потрібно знайти взаємозв’язки і визначити групи в наборі даних;
  • необхідно отримати список унікальних значень для одного поля даних;
  • потрібно визначити тенденції розвитку даних, використовуючи різні часові періоди;
  • потрібно обробити повторювані запити для аналізу змінних даних;
  • необхідно створити проміжні суми, які будуть часто змінюватися;
  • потрібно створити формат даних, що може бути легко перетворений в діаграму.

Зведені таблиці в Excel незамінні для тих, хто за родом зайнятості має справу з великою кількістю цифр, які періодично необхідно систематизувати і формувати звітність. Програма Excel допоможе підрахувати і проаналізувати велику кількість значень, заощадивши час.

Плюси використання такого виду угруповання даних:

  • під час роботи не потрібні спеціальні знання зі сфери програмування, метод підійде і для чайників;
  • можливість комбінувати інформацію з інших першоджерел;
  • можна поповнювати базовий екземпляр новою інформацією, трохи підкорегувавши параметри.

Використання зведеної таблиці у розрахунках зменшує кількість дій наполовину і знижує можливість появи помилок внаслідок «людського фактора». Крім того, зведені таблиці дозволяють легко і швидко формувати дані. Найчастіше за допомогою зведених таблиць можна виконувати завдання швидше і ефективніше, ніж при використанні стандартних функцій і формул. Наприклад, можна застосовувати зведені таблиці для швидкого транспонування даних з горизонтального положення в вертикальне. Можна також застосовувати їх для швидкого пошуку і підрахунку унікальних значень в наборі даних. Крім того, зведені таблиці можна застосовувати для підготовки даних для діаграм.

Таким чином, зведені таблиці дозволяють підвищити ефективність роботи і знизити ймовірність появи помилок при виконанні завдань з використанням Excel. Зведені таблиці не є панацеєю, але знання базових принципів їх використання і функціональних можливостей допоможе вивести аналіз даних на абсолютно новий рівень продуктивності.

Оцініть статтю
Додати коментар