Головні герої твору “Гармидер у школі” Джеремі Стронг цікаві та неординарні. Характеристика героїв – міс Гармидер, містера Шрапнеля та інших допоможе розкрити їх образи та риси характеру.
“Гармидер у школі” головні герої
- Міс Лілія Гармидер — весела, неординарна й креативна вчителька, яка влаштовує незвичайні уроки та приносить радість дітям.
- Містер Шрапнель — суворий директор школи, який спочатку не схвалює нову вчительку, але згодом змінює свою думку.
- Місіс Штурх — секретарка, яка симпатизує міс Гармидер і не спішить шукати їй заміну.
- Місіс Донован — шкільна інспекторка, яка приїжджає з перевіркою до школи, але зрештою підтримує нестандартний підхід до навчання.
- Учні класу — активні, допитливі діти, яким подобаються уроки міс Гармидер.
“Гармидер у школі” характеристика героїв
Лілія Гармидер — незвичайна вчителька, весела, доброзичлива й щиро любить дітей. Її уроки не схожі на традиційні: на них діти запускають літачки, будують вертольоти, ловлять мишей і навіть печуть пироги. Міс Гармидер вірить, що найкраще навчання — це гра. Вона не боїться помилок і труднощів, бо знає, як важливо дарувати радість. Завдяки їй учні навчилися мислити творчо й не боятися бути собою. Вона стала справжньою улюбленицею класу.
Містер Шрапнель — директор школи, який спочатку здавався суворим і непривітним. Він дуже любить порядок і хоче, щоб у школі завжди все було за розкладом. Міс Гармидер його дратує, бо вона робить усе не так, як заведено. Але з часом він починає змінюватися. Побачивши, як щасливі учні, він сам починає сміятися, ловити мишей і навіть плисти у ванні. Директор зрозумів, що школа — це не тільки правила, а й місце, де має бути цікаво. В кінці він став добрішим і відкритішим.
Місіс Штурх — секретарка, яка працює в школі. Вона добра, спокійна й завжди підтримує те, що йде на користь дітям. Хоч і бачить, що міс Гармидер порушує правила, все одно захоплюється її підходом. Місіс Штурх — єдина, хто не боїться піти проти наказу директора, бо розуміє, що дітям потрібна радість. Вона мовчки допомагає і підтримує нову вчительку. Її мудрість і доброта допомогли зберегти міс Гармидер у школі. Вона справжній янгол охоронець для дітей і вчителів.
Місіс Донован — інспекторка, яка приїжджає перевірити школу. Всі бояться її візиту, бо вона сувора й вимоглива. Але навіть вона не встояла перед творчим підходом до уроків міс Гармидер. Побачивши, як діти із захопленням навчаються через гру, інспекторка сама бере участь у завданні. Вона пливе у ванні, падає у воду, але все одно радіє, згадує як бути дитиною. Вона залишає гарний відгук, бо розуміє, що справжнє навчання — це не тільки правила, а й щасливі учні.
Учні класу — допитливі, веселі й відкриті до всього нового. З появою міс Гармидер їхнє шкільне життя перетворилось на казку. Вони із захопленням виготовляють літаки, ліплять пироги, будують вертольоти. Діти радіють кожному дню й мріють, щоб нова вчителька залишилася з ними назавжди. Вони навчилися працювати в команді, допомагати одне одному та бути відповідальними. Учні дуже люблять свою нову вчительку, бо вона повірила в них. Завдяки їй вони почали вірити в себе.
“Гармидер у школі” цитатна характеристика героїв
Лілія Гармидер
“З машини вискочила невисока постать, тягнучи за собою шість різнокаліберних торб, сумок і пакетів, причому половина їх вмісту висипалася на асфальт. Вона швиденько озирнулася, а тоді провела рукою по зачісці, яка нагадувала вороняче гніздо. Губна помада піднімалася до половини одної з її щік, а тіні для очей були розмазані по більшій частині носа. ”
“Вчителька справляла враження дуже дивної, проте водночас із нею було якось напрочуд легко і приємно. ”
“Двері водія відчинилися, і на асфальт висипалася купа пластикових слоїчків, мисок, ложок і ножів. За ними з’явилася і сама міс Гармидер. Цього разу її зачіска скидалася вже навіть не на вороняче гніздо, а на цілу колонію чаплиних гнізд. Вона помітила, що містер Шрапнель з кам’яним виразом обличчя дивиться на неї з вікна, енергійно помахала йому рукою і збила дзеркальце на своїй швидкій допомозі.”
“На її думку, поява міс Гармидер була найкращою подією, яка сталася у Далендонській початковій школі за багато років, і вона не збиралася припиняти цю подію. їй хотілося, щоби ця подія тривала якомога довше.”
Містер Шрапнель
“Його вибухи люті були непередбачувані.”
“Він командував школою, немов своєю власною приватною армією. Тут було місце для всього – і все мало своє місце. Тут був час для всього і на все… ”
“Містер Шрапнель розписав усе, чим мав займатися протягом цілого тижня третій клас, а також інші класи школи. Тут був навіть щоденний розклад для самого містера Шрапнеля. “