“Пензлик Маляна” літературний диктант (питання з відповідями) до китайської народної казки допоможуть перевірити свої знання та запам’ятати матеріал. За таким прикладом можна скласти свої запитання.
“Пензлик Маляна” літературний диктант до казки
- Як звали хлопчика з чарівним пензликом? (Малян)
- Про що мріяв Малян з дитинства? (Малювати)
- Коли бідний хлопчик попросив учителя хоч ненадовго дати йому пензлика, той (вигнав його зі школи)
- Що Малян зобразив на своїх перших малюнках? (Пташок і рибок)
- Звідки у Маляна взявся чарівний пензлик? (йому його подарував сивобородий дідусь)
- Як Малян допомагав людям? (Малював те, що потрібно бідним селянам)
- Які персонажі у казці є втіленнням зла (негативні)? (Поміщик, імператор)
- Як Маляна утік від поміщика? (>Намалював бамбукову драбину, виліз на горище й утік на намальованому коні)
- Щоб його не викрили, хлопець ніколи( не домальовував малюнки)
- Які малюнки імператор наказав намалювати першими? (Дракона і фенікса)
- На що перетворився ланцюг із золотих цеглин? (На удава)
- Чому малюнки імператора перетворювались на жахи? (Злий, жадний)
- Як був покараний імператор? (Потонув)
- Чи залежить талант художника від соціальної приналежності? (Ні)
- Кому має слугувати митець і мистецтво? (Народу)
- Що знищило імператора з казки “Пензлик маляна”? (жадоба влади та збагачення. Жадібний імператор загинув у намальованому на його ж прохання морі).
- Які дива відбувалися з малюнками Маляна? (Оживали)
- До якого типу казок належить казка «Чарівний пензлик»? (Чарівних)
“Пензлик Маляна” тести
1.За жанром “Пензлик Маляна” – це казка…
 А про тварин
 Б чарівна
 В побутова
 Г побутово-чарівна
2.Казка “Пензлик Маляна” уславлює що?…
 А прагнення до свободи
 Б чарівну силу мистецтва
 В справедливість
 Г життєву мудрість
3. Які предмети, не були намальовані Маляном?
 А мотика
 Б дракон
 В фенікс
 Г драбина
4. Коли на четвертий день поміщик прийшов подивитися на Маляна, то був украй здивований: хлопчик сидів біля грубки і їв…
 А пиріжки
 Б бутерброди
 В печиво
 Г коржики
5 Малян згодився малювати для імператора, аби…
 А йому повернули пензлика
 Б його випустили на волю
 В отримати обіцяну нагороду
 Г врятувати собі життя
6. Малян, як і всі селяни, ненавидів імператора за те, що той…
 А гнобить людей
 Б стягає непосильні податки
 В хоче забрати у нього пензлик
 Г змушує підкоритися його волі
7 Місцевий поміщик наказав, щоб Маляна…
 А кинули до в’язниці
 Б замкнули у підвалі
 В відвели до стайні
 Г випустили на волю
8 Які чарівні властивості мав пензлик героя казки «Пензлик Маляна»?
 А міг літати і переносити свого господаря в далекі країни
 Б міг робити господаря пензлика невидимим
 В речі, намальовані цим пензликом, ставали справжніми
 Г речі, намальовані цим пензликом, перетворювалися на золоті
9 Яких запобіжних заходів ужив Малян, щоб не виказати чарівної сили свого пензлика?
 А заборонив собі малювати
 Б малював тільки вночі
 В малював тільки для себе
 Г не домальовував свої картини
10 Установіть відповідність між образом та його символом.
1 Журавель
 2 море
 3 дракон
 4 пензлик
А справедливість
 Б воля
 В життя
 Г влада
11. Малян із казки «Пензлик Маляна» добре вмів:
 А співати
 Б малювати
 В писати
12. З якої країни казка “Пензлик маляна”
 А Китай
 Б Японія
 В Індія
13. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна?
 А вчитель подарував пензлика Маляну;
 Б Малян отримав пензлик у спадок від батька;
 В коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
Китайська казка “Пензлик Маляна” слухати
Якщо ви не знайшли потрібну відповідь, можете запитати у нашого чат-бота у Телеграм.
 
 

