«Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки» тести

митькозавр з юрківки тести 6 клас

Тестові завдання до твору «Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки» з відповідями допоможуть учням перевірити свої знання по даній повісті.

«Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки» тести

І розділ «Зоологія і комахи. «Відпустіть нас до бабусі»

1. Ірина Семенівна була вчителькою:
а) ботаніки;
б) зоології;
в) географії.

2. Герої твору — вже учні класу:
а) п’ятого;
б) шостого;
в) сьомого.

3. Ірина Семенівна називала учнів:
а) «діточками»;
б) «лапочками»;
в) «зайчатами».

4. Яку колекцію вчителька зобов’язала зібрати школярів улітку?
а) Лікарських трав;
б) комах;
в) листя дерев.

5. З яким запитанням звернувся Митько до вчительки?
а) «А як оформляти цю колекцію?»;
б) «А можна вдвох збирати одну колекцію?»;
в) «А що повинна містити ця творча робота?».

6. Бабуся Сергія жила в селі:
а) Юнківка;
б) Юрківка;
в) Юпітерка.

7. Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем до бабусі? Бо вони:
а) боялися відпускати хлопців самих у дорогу;
б) турбувалися про погану поведінку Сергія та Митька під час подорожі;
в) хотіли, щоб син поїхав у табір відпочинку.

8. За якої умови хлопці отримали згоду на поїздку до села? Щоб вони:
а) слухали бабусю;
б) обробляли городину старій;
в) щодня телефонували і доповідали про стан справ.

9. Що заборонила мати їсти хлопцям у дорозі?
а) Морозиво;
б) ковбасу;
в) насіння.

10. У якій кишені хлопці зберігали гроші під час поїздки?
а) Правій;
б) лівій;
в) внутрішній кишені сорочки.

11. Поїздку до бабусі хлопці не могли порівняти:
а) з подорожжю за кордон;
б) шкільним туристським походом;
в) будь-якою мандрівкою чи дослідницькою експедицію.

12. Під час подорожі до бабусі яким транспортом не користувалися хлопці?
а) Потягом;
б) автобусом;
в) автомобілем.

Тестові завдання до твору “Митькозавр із Юрківки” онлайн

Тести до твору "Митькозавр із Юрківки" з відповідями
Тест по твору "Митькозавр із Юрківки" з відповідями онлайн допоможе перевірити рівень ваших знань. Тестові завдання одразу показують правильну відповідь.

ІІ розділ «Знайомство з майбутнім майстром спорту, а також з бабусею, ентузіастом музичної освіти і дідом Трохимом»

1. Василь Трош — це в майбутньому:
а) видатний митець живопису;
б) майстер велосипедного спорту міжнародного класу;
в) представник міської влади.

2. Василь Трош назвав хлопців:
а) дослідниками;
б) лівінгстонами;
в) зоологами.

3. Приїхавши до бабусі, хлопці відчули якесь виття, яке було пов’язане:
а) з коровою;
б) військовими тренуваннями;
в) музичним інструментом.

4. Чим хлопці вразили Троша?
а) Міською поведінкою;
б) сачками і рюкзаками;
в) манерою спілкування.

5. Про який географічний континент згадується у творі?
а) Азію;
б) Європу;
в) Африку.

6. Яка тварина не згадується Трошем під час спілкування з хлопцями?
а) Бегемот;
б) тигр;
в) крокодил.

7. По-вуличному дядька Гната звали:
а) супермузикантом;
б) лірником;
в) Фа-Дієзом.

8. Бабусю Сергія на селі кликали:
а) Іванівною;
б) Петрівною;
в) Демидівною.

9. Чим бабуся пригощала Сергія та Митька?
а) Картоплею з м’ясом;
б) пиріжками;
вголубцями.

10. Кому з героїв твору належить цей опис зовнішності: «У темних смугастих штанях, вправлених у запилені чоботи, в синьому бувалому в бувальцях піджаку й кашкеті»?
а) Дядьку Гнату;
б) Гнатовичу;
в) незнайомцю.

11. Яким напоєм не смакували хлопці в бабусі?
а) Кефіром;
б) молоком;
в) кисілем.

12. Наївшись, хлопці вирішили прогулятися:
а) по лісу;
б) селом;
в) на річку.

13. Дядько Гнат грав на:
а) мандоліні;
б) тромбоні;
в) акордеоні.

14. «Волосся русяве, потемніле…», — так дід Трохим сказав про:
а) Митька;
б) Сергія;
в) Василя.

15. Як пояснив Сергій дідові Трохиму причину приїзду до села?
а) Зібрати колекцію;
б) оздоровитися;
в) допомогти бабусі по господарству.

 

III розділ «Озеро. Змії люблять сіно»

1. Чим Сергію сподобалася бабуся Митька? Вона:
а) Смачно готувала їжу;
б) була веселою і життєрадісною;
в) не намагалася контролювати і повчати хлопців.

2. Селянські хлопці заклопотані наступною роботою:
а) сапають город;
б) ремонтують трактора;
в) збирають яблука і груші.

3. Подорожуючи до озера, хлопці зустріли Василя Троша, який їхав їм назустріч на велосипеді і назвав їх:
а) «мандриками»;
б) «мухоловами»;
в) «блукачами».

4. Що побачили хлопці на пагорбі?
а) Курінь;
б) намет із очерету;
в) купу сміття.

5. У сіні, на думку Митька, полюбляють жити:
а) змії;
б) їжаки;
в) пацюки.

6. За глухомань Митько вважав:
а) село, де жила бабуся;
б) ліс, в якому перебували хлопці;
в) місцевість біля озера.

7. Корова в Митька, коли він її доїв:
а) вибила відро із-під ніг;
б) зжувала панамку;
в) обслинявила обличчя.

8. Про що запитала бабуся, коли хлопці вирушили в подорож до лісу на озеро?
а) «Ой, та куди ж ви йдете?»;
б) «Та що вам там потрібно?»;
в) не задала жодного питання.

9. Завантаживши «усякою всячиною рюкзаки», хлопці обов’язково взяли:
а) сірники;
б) їжу;
в) намет.

10. Який художній засіб твору містить така фаза: «…за річкою шумить верховіття»?
а) Алегорію;
б) метафору;
в) епітет.

11. Митьку не дозволяли рубати дрова, бо раніше він:
а) поранив ногу;
б) набив на лобі гулю поліном;
в) не міг втримати сокири.

12. Що крикнув услід Сергій Василю Трошу, який зненацька виїхав назустріч хлопцям у лісі?
а) «А куди ти їдеш, шалений?!»
б) «А щоб тобі колесо відпало!»
в) «Де ти взявся такий прудкий?!»

 

IV розділ «Таємничий і бр-р-р-р який страшний. Хороший хлопець. Нервові можуть далі не читати»

1. На узбережжі озера хлопці:
а) збирали різні камінчики;
б) вилежувалися на сонці;
в) змагалися на кращий піщаний малюнок.

2. До озера хлопці ходили:
а) коли була гарна погода;
б) щодня;
в) у вільний від роботи час.

3. Хто купався в озері?
а) Незнайомий хлопець;
б) Василь Трош;
в) хлопець із села, де жила бабуся Сергія.

4. Що подарував велосипедист хлопцям заради примирення?
а) Цінний екземпляр комахи;
б) жовтий прозорий камінець;
в) запрошення на спортивне змагання.

5. Бурштин — це коштовність, якої багато:
а) У Казахстані;
б) Прибалтиці;
в) Франції.

6. Що цікавого розповів велосипедист про озеро? Воно:
а) омолоджує людей;
б) містить багато смарагдових сховищ;
в) ховає якусь живу істоту.

7. Наблизившись до кількох сосен, хлопці побачили:
а) багато зрубаних гілок з дерева;
б) на стовбурі одного дерева ножем вирізано: «Обережно!»;
в) корені двох-трьох дерев були підриті.

8. Лох-Несс — чудовисько, яке, за народним повір’ям, живе в озері:
а) Фінляндії;
б) Шотландії;
в) Норвегії.

9. Чудовисько, на думку Василя, має розмір:
а) два метри;
б) три з половиною метри;
в) невідомо який.

10. Велосипедист залишив хлопців біля озера, бо:
а) дуже хотів їсти;
б) боявся з ними знову посваритися;
впоспішав на тренування, що відбувалося за графіком.

11. Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:
а) шукати рідкісних комах;
б) ночувати біля озера і вислідити чудовисько;
в) написати про це до районної газети.

12. Що заважало хлопцям остаточно здійснити свій план?
а) Дощова погода;
б) дозвіл бабусі;
в) хвороба Митька.

13. Лапи на піску узбережжя озера були здорові і схожі на:
а) велику ящірку;
б) крокодила;
в) носорога.

14. Курінь, який Митько з Сергієм побачили на пагорбі, був зроблений:
а) з соломи;
б) сіна;
в) гілок дерев.

15. Чому Митькові не дозволяли полоти?

а) Ламав знаряддя праці;
б) топтав розсаду;
в) виполов розсаду замість бур’яну.

V розділ «Я вкриваю себе ганьбою. Великий зоолог».

1. Мандруючи до озера, Сергій ніс клунок, в якому були:
а) два намети;
б) рядно і ковдри;
в) одяг, їжа, посуд.

2. Що хотів зробити Митько, побачивши справді якогось звіра?
а) Втекти від озера;
б) сфотографувати;
в) стежити за ним .

3. Якщо б хлопці були улюбленими учнями вчительки ботаніки, то вони б:
а) отримували з її предмета тільки п’ятірки;
б) поїхали на районну олімпіаду;
в) мали можливість не завжди виконувати домашні завдання.

4. Трійки з фізкультури мав:
а) Сергій;
б) Митько;
в) Василь.

5. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:
а) їх не вкусила змія;
б) чудовисько зненацька не напало на них;
в) Василь Трош не пошуткував над ними.

6. О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?
а) Дванадцятій;
б) другій;
в) першій.

7. Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?
а) Епітет;
б) метафору;
в) порівняння.

8. Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?
а) «Два кольори»;
б) «Пісню про рушник»;
в) «На долині туман».

9. Які книжки вирішили взяти хлопці з бібліотеки?
а) Фантастичні;
б) про шпигунів;
в) із зоології.

10. Зоологія — це наука, на думку Митька, про:
а) дослідження комах;
б) весь тваринний світ;
в) життя первісних людей.

11. Що нагадав Сергій Митькові про уроки ботаніки? Як Митько:
а) тікав з уроків;
б) намагався розсмішити всіх учнів;
в) малював карикатури на парті.

12. Що побачив Сергій, одного разу поглянувши в підручник зоології?
а) Гадюк;
б) птахів;
в) крокодилів.

VI розділ «Який проливає світло на наших предків і ще на дещо. Ну й Митько!»

1. За що бібліотекарка похвалила хлопців?
а) Багато читають;
б) підклеїли порвані книжки;
в) вчасно повертали художню літературу.

2. До чого не звик Митько?
а) Ціле літо відпочивати в селі;
б) багато читати;
в) досліджувати якусь істоту.

3. На який день вивчення зоології Митько висловив власне наукове при -пущення?
а) П’ятий;
б) сьомий;
в) восьмий.

4. Легенди про страшних ненажерливих драконів можна було почути серед жителів:
а) Ірландії;
б) Іспанії;
в) Індонезії.

5. Як дракони вбивали свою здобич?
а) Рухом хвоста;
б) поглядом злих очей;
в) вогнем з пащі.

6. Які вчені займалися дослідженням драконів?
а) Англійські;
б) голлівудські;
в) голландські.

7. В якому році один із льотчиків підтвердив думку вчених про наявність страшних істот?
а) 1717;
б) 1912;
в) 1827.

8. Льотчик — перший, хто побачив на власні очі драконів на острові:
а) Комода;
б) Тузла;
в) Як-Майєн.

9. Розповідаючи про наукові дослідження великих, Митько згадує війну:
а) Першу світову;
б) Другу світову;
в) Фінську.

10. Яке звірятко за походженням від третинного періоду живе у басейнах рік Волги, Дону й Уралу?
а) Вутконіс;
б) хохуля;
в) звичайна ящірка.

11. Митько обґрунтував, що назва села Юрківка пов’язана:
а) з хлопчачим іменем Юрко;
б) юрським періодом;
в) Святим Юрою.

12. Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?
а) Зайця;
б) ворону;
в) вовка.

13. З якого предмета у Митька були трійки?
а) Малювання;
б) фізкультури;
в) трудового навчання.

14. За розповідями Митька, дракона було спіймано:
а) у двадцятих роках нашого століття;
б) 1900 році;
в) минулому столітті.

15. Невідоме чудовисько хлопці вирішили назвати Митькозавр…
а) Петренка;
б) Стеценка;
в) Сергієнка.

 

VII розділ «Операція «Курка» провалюється разом із дідом Трохимом»

1. Митько прочитав у книзі і потім розповів Сергію, як:

а) полювати на тигрів;
б) варити кашу та смажити рибу під час відпочинку.
в) захищатися від зміїв;

2. Для того щоб спіймати невідому тварину з озера, Сергій запропонував Митьку:
а) на великий гачок причепити шматочок м’яса;
б) викопати яму;
в) кидати у воду велике каміння.

3. Замість якої тварини Митько запропонував прив’язати Сергія до дерева?
а) Корови;
б) кози;
в) поросяти.

4. Великі варани хапають на гілках дерев:
а) мавп;
б) птахів;
в) людей.

5. До ями, яку викопали хлопці, потрапив:
а) Василь Трош;
б) дід Трохим;
в) дядько Гнат.

6. Що хлопці хотіли зробити у викопаній ними ямі?
а) Вбити кілок;
б) настелити сухої трави;
в) невеличке болото.

7. Про яку смачну страву мріяли Митько і Сергій біля озера?
а) Варену кашу;
б) смажену рибу;
в) пироги з квасолею.

8. Яку роботу хлопці не виконували у день полювання на невідомого звіра?
а) Варили в казані юшку;
б) крали курку;
в) рили яму.

9. Чому хлопці не сказали дідові, хто викопав яму, до якої він потрапив?
а) Це б негативно вплинуло б на полювання чудовиська;
б) боялися дідового племінника;
в) не хотіли чути лайки старого.

10. Що передала хлопцям бабуся через діда Трохима?
а) Теплий одяг;
б) молоко;
в) пригодницькі книги.

11. Чим хотіли пригостити хлопці діда, намагаючись піддобритись, бо відчували свою провину перед ним?
а) Лимонадом;
б) смачною юшкою;
в) смаженою куркою.

12. Яку річ шукала бабуся після того, як хлопці вирушили на полювання?
а) Ключ від хати;
б) лопату;
в) казанок.

13. За скільки кілометрів від села Юрківки живе сестра діда Трохима?
а) Дванадцять;
б) п’ятнадцять;
в) сім.

14. Щоб виманити невідому істоту з озера, хлопці вирішили прив’язати до дерева:
а) гуску;
б) курку;
в) качку.

15. Про кого Митько сказав: «.вона ж бігає, як коняка»?
а) Козу;
б) качку;
в) курку.

 

ІХ розділ «Таємниця лісового озера»

1. Митькозавр тривалий час не з’являвся, і Сергій висловив припущення з цього приводу:
а) «Може, він потонув»;
б»Мабуть, його вислідив хтось інший»;
в) «На жаль, тварина знайшла собі інше водоймище».

2. Де майже щодня хлопці ночували?
а) У курені;
б) у діда Трохима;
в) вдома у бабусі.

3. Коли в дядька Гната щез тромбон, то він його оплакував:
а) мов кішка кошеня;
б) як зникнення сонця на небі;
в) мов пропала його рідна дитина.

4. «Це ж щастя — таких діточок мати», — ця думка, яка стосувалася Сергія і Митька, належала:
а) діду Трохиму;
б) дядьку Гнату;
в) бабусі Сергія.

5. Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:
а) епітетом;
б) метафорою;
в) алегорією.

6. Яку медаль мріяли отримати хлопці, якщо вони знайдуть Митькозавра?
а) «За бойові заслуги»;
б) «За відвагу»;
в) «За цікавий винахід».

7. Чому хлопці не побоялися того, яке пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:
а) хотіли його сфотографувати;
б) хотіли побачити його, а потім розповісти про нього;
в) намагалися довести свою силу і мужність.

8. Чим Митько кидав по голові чудовиська?
а) Палками;
б) камінням;
в) землею.

9. Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:
а) примусити хлопців поважати зоологію та вчительку з цього предмета;
б) герої захопилися науковою літературою;
в) полякати «дослідників» і посміятися над ними.

10. За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?
а) Прищепив їм любов до природи;
б) виявив інтерес до мандрівок;
в) влаштував чудові канікули.

11. Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?
а) Тиждень;
б) півмісяця;
вмісяць.

12. Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:
а) «пошили у дурні»;
б) «спалили кораблі за собою»;
в) з’їли облизня.

13. Тромбон, який зник у дядька Гната, знайшовся через:
а) тиждень;
б) п’ять днів;
вдва дні.

14. Куди хотіли хлопці послати фотографію чудовиська, якщо б вони побачили або спіймали його?
а) До редакції районної газети;
б) гуртка юних зоотехніків;
в) Академії наук.

15. Яким сприйняв Сергій те, що пливло озером?
а) Величезним;
б) неймовірним;
в) страшним.

«Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки» аудіокнига (переказ по розділам)

Оцініть статтю
Додати коментар

  1. Анастасия

    Дуже дякую Вам за цей чудовий сайт) Ви мені дуже допомогли.

    Відповіcти
  2. Даничка

    Спасибо, все на уроке списал!

    Відповіcти
  3. Димон_YT

    дяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяякууууууууууууууууууууууууууууууууюююююююююююююююююююю!!!!!!!!!!!!!!!========================)))))))))))))))))))))))

    Відповіcти
  4. ZOZO

    А де тут відповіді

    Відповіcти
  5. Матвій

    Де видповиди

    Відповіcти
    1. J. G. (Джей Джи) автор

      відповіді виділені курсивом)

      Відповіcти